Šis ir sākums jaunai iniciatīvai - par veselīgāku un drošāku biroja vidi. Ne tikai fizisko, bet arī emocionālo un sociālo. Tādēļ liekam kopā zināšanas no darba aizsardzības, psiholoģijas, personāla vadības un ergonomikas. Uz tikšanos Vesels Birojs!
Kas mēs esam un kāpēc šāda iniciatīva?
Mani sauc Laima - esmu Vesels Birojs projekta autore, bet man ir lieliski palīgi. Jau daudzus gadus domāju, kā apvienot savas darba jomas un intereses. Esmu uzkrājusi 10 gadu pieredzi darba aizsardzībā un ilgstoši strādājusi ar personāla vadības projektu ieviešanu un darbinieku labklājības jautājumiem, vadot gan darba grupas, gan mācības. Šo gadu laikā esmu daudz ko iemācījusies, tādēļ ļoti labprāt dalīšos ar savu pieredzi un palīdzēšu atrast labākos risinājumus.
Saprotams, ka darba aizsardzība birojā atšķiras no darba aizsardzības būvniecībā, taču visās nozarēs tā ir nepieciešama. Vesels Birojs ir mēģinājums salikt kopā būtiskākās sastāvdaļas labai praksei un veiksmīgai darba vides uzlabošanai - gan skatoties no likumdošanas perspektīvas, gan no praktiskās puses.
Kāpēc Vesels Birojs?
Mūsu piedāvājums ir darba aizsardzību skatīt kā kompleksu iespēju - sauksim to par darbinieku labklājību vai drošas un labvēlīgas darba vides ieviešanu. Vienalga kāds ir nosaukums, tajā noteikti pamanīsim vairākas dimensijas - fizisko (mēbeles, mikroklimats, apgaismojums), psihoemocionālo (darba saturs, stress, autonomija u.c.) un sociālo (vadība, kolēģi, kultūra).
Tādēļ esam ar plašu skatījumu, kompetencēm un zināšanām - piesaistot gan psihologus, gan fizioterapeitus. Kopīgi mēģinot atrast tieši Tavam birojam atbilstošus, praktiskus un darbiniekiem noderīgus risinājumus.
Ir labā prakse, dati un pētījumi, taču nav vienas vienīgas veiksmes formulas! Tādēļ kopīgi meklēsim atbildi uz jautājumu - kā darbā justies labāk? Un kā izmantot darba vides un darbinieku potenciālu.
Comments